1 2 3 4 5
24-5 17:02:55 swissy up again
24-5 12:51:17 Monkeylord GoC down
3-5 19:28:44 rad0g0st «click here to open»
2-5 8:17:32 swissy !slap swissy dont ragespec
2-5 7:48:49 Thi3F For Swissy and Oldngrey
2-5 7:48:08 Thi3F There should be a rule for ragespec players :D
30-4 21:35:25 rad0g0st «click here to open»
30-4 10:19:03 Thi3F Please remove bots from Troop Train map... all they do is block and push at doorways.
29-4 20:04:44 rad0g0st «click here to open» :D
21-4 19:50:05 rad0g0st «click here to open»
21-4 12:10:14 Thi3F :D :D
21-4 9:38:10 Thi3F and me
19-4 13:11:07 Lizard and leroy
19-4 13:10:30 Lizard only those who have a tag should kick and ban
19-4 13:06:16 Lizard ..
16-4 8:01:07 Thi3F xD
16-4 8:00:50 Thi3F «click here to open»
15-4 11:03:20 hubbabubba83 :P
13-4 5:40:23 rad0g0st RODO :)
12-4 21:08:42 hubbabubba83 lol
12-4 17:47:24 Crash you must speak with Swissy, and prove that really you :D
12-4 17:35:14 hubbabubba83 please lift ban
12-4 17:35:04 hubbabubba83 its just me tech under different name [ chewy ]
12-4 17:34:34 hubbabubba83 rofl i got ban for beeing cheater wtf
12-4 7:36:01 rad0g0st «click here to open» :D
10-4 8:25:36 swissy @Thief: You see a Dynamite-Symbol on the command-map at tank :P
9-4 21:58:12 rad0g0st «click here to open»
9-4 20:03:26 pihi so hard to catch when you can write here....
9-4 20:03:00 pihi On ARTA map, you have to go plant dynamite to distroy axis anti-tank. But defend it well, cause axis are spawning pretty close.
9-4 19:03:33 Thi3F i banned Klodothief for disrespecting (my name)... and just unbanned him btw, i hope he doesn't come to whine here :)
9-4 12:14:15 Thi3F Wasted 10 minutes trying to find out :D
9-4 12:13:32 Thi3F Can someone tell me in the map "ARTA" how do you destroy axis tank after allies tank is over the bridge?...
31-3 9:41:27 Thi3F As long as it's not a malware like a key-logger or anything... ;)
30-3 11:02:16 leroy04 But otherwise you wouldn't even be able to connect to site
30-3 10:57:03 leroy04 It probably happens because of the restrictions I put to connections to server
29-3 21:35:46 Monkeylord It happens to me constantly as well now
29-3 21:35:15 Monkeylord ...
29-3 15:19:10 leroy04 xD
28-3 18:07:04 Thi3F i just copied/paste this after 9 CTRL+v it shows up
28-3 18:06:08 Thi3F try it type a few lines then press enter see how many are shown here in chatbox....and btw this isn't the first time.
28-3 18:03:18 Thi3F Oh and some topics are marked (for me) as "forbidden"... Please tell me it's normal :_( :_(
28-3 18:01:34 Thi3F Tried typing text here in the chatbox then [enter] then nothing shows up, so i type it again....nothing displays....wtf, then when i type random letters and enter i get banned :D is this normal? thx
28-3 17:58:47 Thi3F Hi
28-3 10:38:34 System Thi3F has been banned
28-3 10:38:34 Thi3F rgthfd
28-3 10:38:34 Thi3F gtrh
28-3 10:38:34 Thi3F rtegy
28-3 10:37:15 Thi3F That cheater with polish flag keeps coming back...Any suggestions? ty
26-3 19:56:31 leroy04 yes, he is
25-3 11:26:04 rad0g0st «click here to open»
1 2 3 4 5